Вас вітає Школа-родина №15!

НВК "ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів №15"

Черкаська область
місто Сміла
вул.Кармелюка, 38

(04733)2-80-00
Директор: Шевченко Вікторія Миколаївна
Режим роботи закладу: 7.30 - 18.00
super_nvk15@ukr.net

МРІЙТЕ, ПРАГНІТЬ, ДОСЯГАЙТЕ!

СтопКадр

Новини

«Цінності сучасної молоді» під такою назвою пройшов сьогодні урок в учнів 9-го класу. Говорили про цінності та їх роль у житті сучасної молоді, а також про те, як цінності пов’язані з потребами. Учасники дійшли висновку, що спільним є цінність часу. Захід провели: Класний керівник Андрійчук О. В....
В Смілянській школі-родині #15 впровадження ОДГ/ОПЛ в освітній процес є однією з ключових сфер змін нашого закладу. Обмін досвідом між педагогами щодо методики формування демократичних компетентностей на уроках допомагає розширити палітру власних прийомів. Урок права з Tamara Nestropa крім...
Цікаве та оригінальне проведення батьківських зборів організувало дошкільне відділення НВК №15. Батьки діток середньої групи на майстер класі «Ліплення із солоного тіста». Терапія кольором та ліпленням допомогли учасникам зануритися у світ творчості та спокою. Дякуємо майстрині та вихователю...
Налагодження ефективної комунікації між дорослими людьми часто є проблемою в сучасному цифровому соціумі. Формується поняття цифрового аутизму і першими жертвами є наші діти - від дошкільників до підлітків старшого шкільного віку. Сьогодні педагоги Смілянської Школи-родини #15 практикували...
Тренінг з формувального оцінювання. Неоднозначні відгуки педагогів Смілянської Школи-родини #15 свідчать про існування проблеми оцінювання дітей відповідно до традиційних критеріїв. Знаходили баланс між бальним та мотивуючим оцінюванням, шукали техніки і прийоми, що сприяли б підтримці дитини у...
Чи хотіли б Ви жити в "Країні гідності"? Педагоги Смілянської Школи-родини #15 спробували себе в ролі урядовців цієї умовної держави та обирали стратегії по реалізації соціальних прав людини. Завдяки симуляційній грі кожен "уряд" визначав пріоритети і вчився прогнозувати наслідки соціальних реформ....
<< 23 | 24 | 25 | 26 | 27 >>