Тренінг з формувального оцінювання. Неоднозначні відгуки педагогів Смілянської Школи-родини #15 свідчать про існування проблеми оцінювання дітей відповідно до традиційних критеріїв. Знаходили баланс між бальним та мотивуючим оцінюванням, шукали техніки і прийоми, що сприяли б підтримці дитини у навчальному поступі. Зрозуміли, що таке оцінювання є незамінним при формуванні демократичних компетентностей. "Смакували" технології формувального оцінювання "Бутерброд", "2 зірки і 1 побажання", "Сигнали рукою". Практикували позитивний зворотній зв'язок та постановку відкритих запитань.
Формування демократичних компетентностей в контексті цілісного уроку вже не є проблемою для вчителів Смілянської Школи-родини #15. Цикл тренінгів з цієї теми, що тривав з жовтня, крок за кроком допомагав нам підніматися по сходинках демократичних цінностей.
12 тренінгів, 18 годин, незліченна кількість філіжанок кави та чаю, кілограми з'їденого печива - і це все РАЗОМ. Динамічний поступ педагогів від опанування базових понять з ОДГ/ОПЛ до практичного впровадження їх на уроках - це наш спільний результат. Останній тренінг був присвячений загальношкільному підходу у формуванні демократичних компетентностей шляхом реалізації спільних проєктів. Повна "Банка ідей" свідчила про небайдужість колег щодо становлення нашої демократичної школи.