Вас вітає Школа-родина №15!

НВК "ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів №15"

Черкаська область
місто Сміла
вул.Кармелюка, 38

(04733)2-80-00
Директор: Шевченко Вікторія Миколаївна
Режим роботи закладу: 7.30 - 18.00
super_nvk15@ukr.net

Шкільна медіація - перші кроки

10.10.2019 12:06

в Смілянський школі-родині №15 працює шкільна служба порозуміння та організовано роботу гуртка «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіатора». Служба порозуміння закладу освіти – це добровільне об’єднання медіаторів та медіаторок, що пройшли навчання за відповідною програмою. Впровадження такої служби  в закладі освіти дасть змогу навчитися вирішувати конфлікти мирним шляхом, організувати колектив, розвивати комунікативні навички, неупереджено ставитися один до одного в системі учень/вчитель, вчитель/учень, знизить рівень конфліктності, рівень агресії, кількість проявів булінгу та найважливіше - це допоможе опанувати і формувати ненасильницьку модель поведінки.

З метою узгодження роботи служби шкільної медіації 8 жовтня 2019 року на базі Комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної підготовки педагогічних працівників» (ЧОІПОПП) відбулася перша супервізійна зустріч координаторів служб порозуміння, присвячена питанню «Особливості організаційно-підготовчого етапу створення Служби порозуміння у закладі освіти» (організатор – Войцях Т.В., завідувачка навчально-методичного центру психологічної служби ЧОІПОПП).

До зустрічі долучилися і сертифіковані координатори служби порозуміння Смілянського навчально виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15» - cоціальний педагог Чайка Т. О. та практичний психолог Куцепал І.В під час якої обмінялися досвідом щодо запровадження медіації та створення служби порозуміння у закладах освіти. В дружному колі однодумців були представлені перші результати проведення інформаційної кампанії у пілотних закладах освіти для популяризації медіації та діяльності Служби порозуміння. В невеликих групах учасники опрацювали питання «Механізм створення та організації роботи Служби порозуміння: планування, моніторинг, ризики, ресурси та перспективи», а також на практиці закріпили навички проведення медіації. По завершенню зустрічі учасники дали зворотній зв’язок у вигляді рефлексивного кола, яке допомогло усвідомити ризики, які виникають у роботі з відновними практиками, та можливі шляхи їх попередження в шкільному середовищі.

Практичний психолог Смілянського НВК №15

Куцепал І.В.