Одним з найголовніших відкриттів для вчителів під час базового тренінгу в Києві стали саме "Сходинки участі Роджера Харта". 4 квітня учасники ініціативної групи робили висновки - на якому щаблі розташовується наша Школа-родина #15. Діти добралися до 5-6. Вчителі Школи-родини #15 м.Сміли також долають сходинки Р. Харта. Щиро визнаємо, що часто крокуємо по 2-4 щаблях - декорації, символічне залучення. Але є бажання і можливість рухатися вище, адже учні обрали 5-6 сходинку. Є на кого рівнятися!
В Школі-родині #15 м.Сміли зроблено детальний аналіз самооцінки за Інструментом. Вражені, що 14 осіб ініціативної групи майже одностайно обрали 3 стандарти, які ми хочемо покращити. Кожен учасник визначив власну роль у плануванні. Спільне рішення щодо плану прийнято.